Kundresan - ett nödvändigt verktyg för effektiv digitalisering - Bouvet Sverige

Kundresan

I många branscher är den enda konkurrensfördelen idag att skapa en kundupplevelse som är bättre än vad kunderna upplever hos konkurrenten. Kundresan är ett verktyg för att ta reda på vad som händer, vad dina kunder gör, tänker och känner i kontakterna med ditt företag under resans gång.

Vet du vad dina kunder tänker och känner?

En verksamhet som ser budskap, kanaler och plattformar som en helhet, har goda förutsättningar för att bygga tillit och skapa goda upplevelser. Kunder som går ut ur din butik med ett leende, kommer tillbaka.

  • Var möter du dina kunder? I butiken? Via hemsidan och sökmotorer? Kanske via brev och telefon hos kundsupport?
  • Hur möter du kunderna? På ett enhetligt och igenkännande sätt, eller framstår du som splittrad och ouppmärksam?

Bouvet är en av få aktörer som täcker in hela kundresan. Oavsett om dina kundresenärer är konsumenter, patienter, inköpare eller en oidentifierad användare av dina tjänster så hjälper vi dig att göra kunden nöjd!

Några av våra berättelser och projekt