Vill ni förstå era kunder bättre och optimera er verksamhet för att skapa större kundnöjdhet? En kundkartläggning är en bra start på förbättringsarbetet.
Vi hjälper er
En kundkartläggning ger insikter om olika kundmålgruppers eller användares behov, beteenden och drivkrafter. Och hur väl kunderna upplever att era tjänster eller produkter uppfyller behoven. Genom att både förstå kundresan och koppla det till utmaningar och möjligheter i er organisation får ni stöd i att prioritera kommande projekt och lägga en strategi framåt. Målet är att skapa en mer kundfokuserad organisation och förbättra interaktionen och relationen med era kunder.
Detta kan ni få av oss:
Vi skräddarsyr ett paket som passar er men vanligtvis innehåller en kundkartläggning:
Kontakta oss för att ta nästa steg i att förstå era kunder bättre.
Oavsett om ni vill veta mer om hur vi arbetar, utforska hur design kan implementeras i er organisation eller diskutera ett kommande projekt så finns vi här för att hjälpa till.
Vår avdelning som jobbar med UX-design och tjänstedesign är specialister som både kan skapa nytt, förändra och förfina kvaliteten och kundupplevelsen i olika tjänster och produkter.
Använd kontaktuppgifterna här intill eller fyll i formuläret nedan.